Motokramok.sk / Motor / Valec, kľuka

Oprava vášho kľukového hriadeľa - Jawa 175 typ 356 - ojnica CKR s klietkou

Oprava vášho kľukového hriadeľa - Jawa 175 typ 356 - ojnica CKR s klietkou
113.07 € vr. DPH
94.22 € bez DPH
Dostupnosť
Skladom
kód produktu: KLK026
Váha: 4900 g
Výrobca: CZ

Nakúpte tovar ešte za 203 € a získate zľavu 5%

0  €
203 €

popis

Oprava vášho kľukového hriadeľa zahŕňa:

  • Výmenu čapov zotrvačníka PL
  • Výmenu ojnice za novú z výroby CKR s uložením piestneho čapu na ihlovú klietku D16 (piestny čap nie je súčasťou ojnice).

Poznámka:
Pokiaľ potrebujete uloženie pre piestny čap D15, je potrebné to nahlásiť, zameníme klietku.


Realizácia opravy, objednávky vášho kľukového hriadeľa:

Objednávku môžeme začať spracovávať až po obdržaní vašej zásielky. Kľukový hriadeľ musíte najskôr doručiť na našu prevádzkareň, je možné osobne alebo ktorýmkoľvek prepravcom na adresu:

Motokrámok sro
Hrobica 145
763 15 Slušovice
776 018 376.

Do balíka pridajte lístok s menom a váš telefón aby sme mohli stav, prípadne rozsah opravy kľukového hriadeľa s vami konzultovať.

Odporúčame zaslať kľukový hriadeľ vo vystuženej krabici, kde bude bezpečne upevnená proti pohybu. Najviac sa osvedčila vypchávka kartónom z krabice. Pokiaľ nebude diel zabalený podľa tohto odporúčania, nenesieme zodpovednosť za prípadné poškodenia počas prepravy. Pri veľkých kľukových hriadeľoch (dvojvalcových) odporúčame po oprave osobné vyzdvihnutie, pretože vlastnou váhou pri kliknutí sa dokáže rozhodiť.

Po oprave vám diel zašleme späť v rovnakej krabici. Cena opravy kľukového hriadeľa NEZAHRŇUJE cenu jej dopravy.

Termín zhotovenia opravy:

Zhotovenie opravy kľukového hriadeľa obvykle trvá 2 až 4 týždne , v závislosti od dátumu doručenia kľukového hriadeľa k nám a rozsahu poškodenia. U malých zákaziek je možnosť ju spojiť s inou službou (napr. výbrus valca) alebo nákupom na našom eshope z dôvodu jedného prepravného. Toto je však nutné dojednať vopred.

Poznámka na záver:

Je potrebné si uvedomiť, že kľukový hriadeľ je srdcom motora a podľa toho s ním zaobchádzať. Už pri zarábaní motora pokiaľ ju vymlátite kladivom, tak sa jej súososť, pevnosť môže natoľko poškodiť, že pri oprave ju nedokážeme dostať do ideálneho stavu. Taktiež pri skladaní je potrebné postupovať podľa odborného manuálu alebo skúsenosti.