Na každý tovar sa vzťahuje zákonná záručná lehota, čo je 24 mesiacov okrem výrobkov, pri ktorých je záručná doba predĺžená a tieto výrobky sú predĺženou zárukou označené. Záruka je vztiahnutá na všetky zjavné a skryté vady tovaru, ktoré nie sú zlučiteľné s funkčnosťou tovaru, jeho úžitkovými a estetickými vlastnosťami. Kupujúci je povinný tovar prezrieť bez zbytočného odkladu po jeho prevzatí, ktorým sa rozumie odovzdanie tovaru dopravcom zákazníkovi. Pri reklamácii zakúpeného tovaru sa zákazník môže obrátiť priamo na autorizované servisy daného výrobcu. Týmto krokom výrazne skráti reklamačný lehotu a celý proces reklamácie tak veľmi výrazne urýchli. K tejto reklamácii je potrebný doklad o nákupe, dodací list a záručný list.
Ďalšou možnosťou je zakúpeného tovaru predávajúcemu zaslal a predložil všetky listiny, ktoré mu boli odovzdané predávajúcim v rámci vybavenia objednávky reklamovaného tovaru, teda dodací list a záručný list. Ďalej je nutné, aby kupujúci v prípade že predávajúcemu vracia chybný tovar ho vrátil kompletný tak, ako ho prevzal od predávajúceho. Informácie o priebehu reklamácie sú zasielané formou e-mailových správ na adresu uvedenú kupujúcim. Reklamačný adresa prevádzkovateľa je zhodná s jeho prevádzkarňou. Kupujúci môže chybný tovar na reklamáciu zaslať prepravnou službou - na vlastné náklady - na adresu prevádzky.
Balík musí byť označený viditeľne "REKLAMÁCIA" a obsahovať: Reklamovaný tovar (vrátane kompletného príslušenstva), kópiu nákupného dokladu, dodacieho dokladu, záručný list, podrobný popis závady a dostatočné kontaktné údaje kupujúceho (spiatočná adresa, tel.číslo, e-mail). Tovar, ktorý bude zaslaný na náklady prevádzkovateľa nebude prijatý. Spiatočnú cestu (po vybavení oprávnenej reklamácie) hradí prevádzkovateľ. V prípade neoprávnenej reklamácie bude kupujúcemu účtovaný manipulačný poplatok podľa aktuálneho cenníka a tovar bude na náklady a riziko kupujúceho zaslaný na jeho uvedenú adresu. V závislosti od druhu závad a za podmienok stanovených všeobecne záväznými právnymi predpismi, najmä potom zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník a zákonom č. 513/1991 Zb., Obchodný zákonník, v znení neskorších zmien a doplnení, má kupujúci možnosť sa v prípade reklamácie domáhať, najmä aby chybný tovar bol opravený alebo vymenený za tovar nový. V prípade neoprávnenej reklamácie zákazník hradí náklady vzniknuté prevádzkovateľovi reklamováním tovaru. Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúce z prevádzky produktov, funkčných vlastností a škôd z neodborného používania produktov, rovnako ako škôd spôsobených vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na chyby tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka.
Záruka sa nevzťahuje na chyby vzniknuté zlou obsluhou, neodborným, alebo neprimeraným zaobchádzaním, použitím a inštaláciou, ktoré sú v rozpore s užívateľskou príručkou, alebo poškodením účinkami prepätia v rozvodnej sieti. Záruka sa tiež nevzťahuje na poškodenie zariadenia nadmerným mechanickým opotrebovaním.
Záruka sa nevzťahuje na opotrebenie veci spôsobené jej obvyklým užívaním. Pri veciach predávaných za nižšiu cenu sa záruka nevzťahuje na chyby, pre ktoré bola nižšia cena dohodnutá.
Záruka sa nevzťahuje na tovar s porušenými ochrannými pečaťami, informatívnymi nálepkami, sériovými číslami atď.
Záruka sa ďalej nevzťahuje na poškodenie, ktorá vzniklo: mechanickým poškodením tovaru, elektrickým prepätím (viditeľne spálené súčiastky alebo plošné spoje), používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi kancelárskemu prostrediu, neodbornou inštaláciou, zaobchádzaním , obsluhou, alebo zanedbaním starostlivosti o tovar, tovar bol poškodený nadmerným zaťažovaním alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii alebo všeobecnými zásadami, tovar, ktorý bol upravovaný zákazníkom (nátery, ohýbanie atď.), tovar bol poškodený prírodnými živlami alebo vyššou mocou.
Možnosť odstúpenia od zmluvy - Storno objednávky zo strany kupujúceho Zákazník má právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru. v súlade so zákonom č. 367/2000 zo 14. septembra 2000.
Podľa zákona o evidencii tržieb je predávajúci povinný vystaviť kupujúcemu účtenku.
Zároveň je povinný zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane on-line; v prípade technického výpadku potom najneskôr do 48 hodín.